آرشیو اخبار

جلسه بازاریابی و برندسازی شهری برگزار شد

نویسنده: اقای داود اسدپور/پنجشنبه, 17 مرداد,1398/دسته ها: خبر

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش ارتباطات مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه ای با عنوان بازاریابی و برندسازی شهری به منظور ارتقای رتبه اقتصاد شهر ارومیه به ریاست حسین بخشایشی و با حضور خانمها: ریتا خضرزاده و نرمین رازی مفتخر و آقایان: قادر احمدی، رضا مشهدی کشتیبان، یاسر اسدپور، رسول اکبری، سیامک مختاری، داود اسدپور، سعید اسلام، حسین حمیدی، علیرضا قوجاری، رامین بهمرام، فرزان آذرپور، محسن یوسف زاده، هادی نوری، کیوان ملک محمدی، امین حبیب زاده، حمید رعناقد، رضا محمدپور، سعید عضدالدینی ملکی و رامین صادقی اصل در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

 

 

حسین بخشایشی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، شهادت امام محمدباقر (ع) روز عرفه و عید قربان و خیرمقدم به مدعوین به برشماری قابلیت های فرهنگی، طبیعی و فناوری شهر ارومیه که قابلیت برندسازی دارند، پرداخت؛ وی همچنین گزینه هایی همچون: دروازه اروپا، آثار تاریخی و طبیعی، پایتخت خوراکی ها، پایتخت پروتئین کشور و شهر سبز و هوشمند را مطرح کرد.

 

 

در ادامه حضار علاوه بر بحث و بررسی موارد مطروحه، نمونه هایی از قابلیت های برندسازی از جمله: تاریخ، فرهنگ، هنر، هویت، جغرافیا، دریاچه ارومیه، فلامینگو، آرتمیا، هنرهای بومی و صنایع دستی، اولین های ارومیه، منظر طبیعی، باغشهری، ورزش و والیبال، انیمیشن و گیم، رویدادهای خاص و جشنواره ها، و سلامت و پزشکی مطرح شد.

 

 

در پایان مقرر شد، در جلسه آتی طرحی با موضوعیت برندسازی شهری که درحال تدوین می باشد، ارئه و نظرات سازمانهای مربوطه جمع آوری و پس از بررسی نتیجه نهایی جهت تقدیم به شورای اسلامی شهر ارومیه آماده گردد.

 

 

 

پایان خبر / الف

تعداد نمایش ها (297)/نظرات (0)

Search
آمار بازدید
دی ان ان